Kaupunki: Espoo
meripihka @ 2008-12-07, 23:03:
No sitte piti uhrata Pete, että saatiin tyttö ja poika finaaliin???? Meneeks tää tosiaan näin?
![]()
Kaupunki: Ulkomaat
bbfani @ 2008-12-07, 23:36:
No se ainakin tiedetään jo tässä vaiheessa, että tämän kauden idoli floppaa niin kuin toissa vuodenkin. Koop osaa kyllä laulaa kohtuu hyvin, mutta en näe kohderyhmää levylle Suomessa.
Kyllä Koopin levyille ostajia löytyy - ainakin jos pääsee itse vaikuttamaan levyn sisältöön. Toisaalta olen lukenut Idols-voittajista, jotka on joutuneet tekemään levyn kuudessa (!) päivässä, jotta saadaan äkkiä tuote uunista ulos ja myyntiin vielä kun Idols-hehku on päällä. Tosi typerää tuotannolta, koska mitään hyvää ei tuommoisessa ajassa voi saada aikaan. Sen takia oikeastaan toivonkin, että jatkavat sitä jahtiansa Peten kanssa. Peten laulutapa sopii myös huitaisten tehtyyn levyyn, Annan ja Koopin tyyli ja tapa laulaa vaativat pitemmän kypsyttelyn. Itse pidän todella paljon Koopista ja jos Koop saa vaikuttaa levynsä sisällön valintaan, niin varmasti myös ostan levyn.
Toissa vuoden idoli ei muuten flopannut, hänellä oli innokas ja vankka fanijoukko, jotka ostivat levyjä ja kävivät keikoilla. Ilkka ei vaan pitänyt viihdemaailman menosta ja luopui jutusta itse. Hieno päätös nuorelta ihmiseltä, osoittaa vahvaa itsetuntoa ja taitoa laittaa asiat omien tuntojen mukaiseen tärkeysjärjestykseen. Hyvä Ilkka!
Kaupunki: Jyväskylä
Kaupunki: Joensuu