• Omat sivut
  • Videot
  • Keskustelu

Tarkennettu haku

Videoklippejä: 1535 Jäseniä: 24691

Sivu: Ensimmäinen | << Edellinen 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 

Anna

No sitte piti uhrata Pete, että saatiin tyttö ja poika finaaliin???? Meneeks tää tosiaan näin?

Kaupunki: Jyväskylä

Veikkaan et anna kuitenkni voittaa koska kaikki mailman pikku tytöt haluavat että anna voittaa ! ja laittavat vanhemmat äänestämään mutta anna on iha hyvä !

Kaupunki: Espoo

Anna ei ollut minun henkilökohtainen suosikkini, mutta kuitenkin hyvä laulaja !
Anna veti ehkä hiukan outoja biisejä, mutta ne kuitenkin sopivat hänen makuunsa.
Anna on todella lahjakas ja lupaavat laulaja, mutta ehkä vielä hiukan liian nuori tähän hommaan
Veikkaan kuitenkin että anna voittaa;s

Kaupunki: Espoo

meripihka @ 2008-12-07, 23:03:

No sitte piti uhrata Pete, että saatiin tyttö ja poika finaaliin???? Meneeks tää tosiaan näin?

No se ainakin tiedetään jo tässä vaiheessa, että tämän kauden idoli floppaa niin kuin toissa vuodenkin. Koop osaa kyllä laulaa kohtuu hyvin, mutta en näe kohderyhmää levylle Suomessa.

Kaupunki: Ulkomaat

bbfani @ 2008-12-07, 23:36:

No se ainakin tiedetään jo tässä vaiheessa, että tämän kauden idoli floppaa niin kuin toissa vuodenkin. Koop osaa kyllä laulaa kohtuu hyvin, mutta en näe kohderyhmää levylle Suomessa.

Kyllä Koopin levyille ostajia löytyy - ainakin jos pääsee itse vaikuttamaan levyn sisältöön. Toisaalta olen lukenut Idols-voittajista, jotka on joutuneet tekemään levyn kuudessa (!) päivässä, jotta saadaan äkkiä tuote uunista ulos ja myyntiin vielä kun Idols-hehku on päällä. Tosi typerää tuotannolta, koska mitään hyvää ei tuommoisessa ajassa voi saada aikaan. Sen takia oikeastaan toivonkin, että jatkavat sitä jahtiansa Peten kanssa. Peten laulutapa sopii myös huitaisten tehtyyn levyyn, Annan ja Koopin tyyli ja tapa laulaa vaativat pitemmän kypsyttelyn. Itse pidän todella paljon Koopista ja jos Koop saa vaikuttaa levynsä sisällön valintaan, niin varmasti myös ostan levyn.

Toissa vuoden idoli ei muuten flopannut, hänellä oli innokas ja vankka fanijoukko, jotka ostivat levyjä ja kävivät keikoilla. Ilkka ei vaan pitänyt viihdemaailman menosta ja luopui jutusta itse. Hieno päätös nuorelta ihmiseltä, osoittaa vahvaa itsetuntoa ja taitoa laittaa asiat omien tuntojen mukaiseen tärkeysjärjestykseen. Hyvä Ilkka!

Kaupunki: Jyväskylä

Anna on ihana! Se sano mulle sunnuntaina tosi surullisena "Mä halasin äsken Peteä sun puolesta", sit me halattiin lujaa ja pitkään. <3 ja siinä meinas itku molemmilla tulla.

Kaupunki: Järvenpää

Sellainen keijukainen.

Kaupunki: Oulu

Moi Anna Puustjärvi   Oot ihana saanko sun puhelin numeron. sulla on ihana ääni!

Kaupunki: Hyvinkää

Anna oli ihanin ja paras ja on vieläkin.
Meen keikalle 30.01 Vuokatiinn!

Kaupunki: Paltamo

Niinkuin Toni Wirtanen sanoi: Toivon,että sä et voita,sillä toi bändi vie sun äänen. Mutta Annalla on ihana ääni, ja niinkuin viime vuonna selvisi Ari Koivusen voitto,mutta ei Arista ole niin paljon kuulunut kun Abreusta.Kummatki Annat(Puustjärvi ja Abreu) olivat ihania,ja uskon,että Puustjärvestä kuulu vielä paljon. Lainatakseni Peten sanoja: Älkää luulko et tää jää tähän te todellakin tuutte vielä kuulemaan musta! ps.eksykää toki mun sivuilla ja laittakaa kommenttiii!!!!
Kiitti mooi.

Kaupunki: Joensuu

Sivu: Ensimmäinen | << Edellinen 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10