• Omat sivut
  • Videot
  • Keskustelu

Tarkennettu haku

Videoklippejä: 1536 Jäseniä: 24589

Foorumit | Idols 2008 | Idols2008 | PETE ON SILTI VOITTAJA!
Sivu: 1 

PETE ON SILTI VOITTAJA!

Se ei sitten merkitse mitään, vaikka Pete nyt putosikin. Kolmas sija on hyvä sija, ja Peten suosio on kuitenkin sen verran kova, että varmasti Pete tulee levytyssopimuksen saamaan. Ja kuten aikaisempia vuosinakin on nähty, ne ketkä finaalissa on pudonnu on voinu myynä paremminkin levyjä kun itse voittaja!

Vaikka Pete siis putosikin, silti on hän mielestäni voittaja. Varmasti monet fanit samaa mieltä.
Loistavaa Pete, odotamme levyäsi!

Kaupunki: Nokia

Juuri näin se pitikin mennä!

Pete tekee hyvin varmasti Antti Tuiskut ja kohoaa artistimittarilla korkealle (ainakin korkeammalle kuin Koop ja Anna). Jäähallin finalisteilla on omat yleisönsä ja segmenttinsä kuuntelijakunnassa.

Kaupunki: Järvenpää

Kyllä Petestä aivan varmasti tullaan vielä kuulemaan. Luulen kyllä,että jokainen pudonnut on jollakin tavalla voittaja.  

Kaupunki: Turku

Pete oli ihan paras iha hirveet ku se putosi, monet fanit kuten esim. minä en äänestänyt koska kaikki olettivat että jotkut muut äänestäisivät , harmin paikka !!  PETE OLI PARAS !!!!!!

Kaupunki: Espoo

voi ei!! pete putos, en nähnyt edes äänestystä ja viimeistä esitystä 22.30 kun unohdin!!!! miksimiksimiksi :(

miten pete suhtautu asiaan, minkälainen finaalilähetys oli - mitä siinä tapahtui? haluuko joku kertoo :(

Mun mielestä tänä vuonna tässä vaiheessa kisaa oli ihan sama kuka putoaa. Kaikki tosi kovia ja ihan törkeen hyviä. Jokanen saa varmasti sen levytyssopimuksensa. Jokainen pääsee pitkälle. Kiitos Petelle ja hyvää jatkoa musiikki rintamalla. Mä olen tyytyväinen ensi viikon finaalikaksikkoon! :)

Kaupunki: Tampere

tietty Pete on silti voittaja vaikka hän tippuikin nytten pois. :s
Vaikka Pete oli paras koko Idolsista alusta asti hän oli suosikkini,
mutta nyt sit tippu :s Yllätyksenä tuli se tippuminen..

Kaupunki: Espoo

Oli mun mielestä ainakin väärin, että pete tippu. Tuomarithan ois halunnu Peten ja annan finaalikaksikkoon. Oisin mäki halunnu. Tuomarithan epäili, että Pete voittais. Koopista ne sano jotain, että Koop kattoo jotenki ouosti tai jotain. : D

Kaupunki: Kivijärvi

Sivu: 1