• Omat sivut
  • Videot
  • Keskustelu

Tarkennettu haku

Videoklippejä: 1536 Jäseniä: 24586

Foorumit | Idols 2008 | Idols2008 | Idolsfinalistien tulevaisuus???
Sivu: 1 

Idolsfinalistien tulevaisuus???

Ajattelin, että tästä aiheesta kun on jauhettu nyt niin paljon negatiivista, niin jos positiiviselta kantilta lähestyisin aihetta ja teidä ajatuksia myös janoan..eli Anna tuossa jo paljastikin haluavansa levyttää suomeksi ja olin todella ilahtunut siitä, koska hänen englishlevyään en varmaankaan ostaisi ellei olisi täynnä jo tuttuja lempparibiisejäni eli nyt TOIVON ja ODOTAN, että kaikki Suomen parhaat sanoittajat tekevät annalle niin hyvät laulut, että levystä tulee huippumenestys!!! Juha tapio esim. varteenotettava tai egotripin, Yön yms. biisin tekijät.

Sitten Koop.. Povaan hänelle kansainvälistäkin menestystä..levynsä olen luvannut ostaa, vaik englanniksi lauleleekin..todennäköisesti..edelleen odottelen suomenkielistä bonusraitaa!

Pete ihan varmasti tulee tuikkimaan nuorisoidolina pitkään..ei edusta minun musamakuani, mut jos levyttää myös suomenkielisiä balladeja, ehkä voisin levynkin ostaa.

Jaana oli todella lupaava nuori tyttönen ja varustettu aivan mahtavalla äänellä. Tällä hetkellä kallsitun sille kannalle, että hän voisi vuoden tai kahden päästä tulla samaa väylä huipulle eli treenata ihan mahdottomasti nyt ja osallistua uudestaan..joka tapauksessa hänestä kuullaan vielä. Tässä tuli nyt mieleen ikätoverinsa Kiia, joka ei päässyt semeihin asti..Povaan hänelle samaa.

Sitten vielä Ansku..Ihanan mystinen kaihoisa surumielinen..suomipoppilevyn ostaisin..toivottavasti levyttää jotain Joutsenen tapaista.

Kaupunki: Turku

Anskun levyn ostaisin. :)

Kaupunki: Helsinki

Sivu: 1