• Omat sivut
  • Videot
  • Keskustelu

Tarkennettu haku

Videoklippejä: 1536 Jäseniä: 24589

Foorumit | Idols 2008 | Idols2008 | Finaalista ja voittamisesta
Sivu: 1 

Finaalista ja voittamisesta

Finaalia pukkaa huomenna, ja täällä on ihan hiljasta ?? Ajatuksia finaalista, biisivalinnoista sun muusta? Minusta biisit on aika tasavahvoja (homma ei varmaan ratkea noihin valintoihin). Molemmilla kunnon renkutus tuomarinvalintabiisinä, molemmilla yksi tosi tunnettu biisi (Koopin Have you ever seen the rain ja Annan Fields of gold - Koopin valinnat siis klassikkoja edelleen, hän pysyy jämäkästi tyylissään :) ja yksi vähemmän tunnettu, siis ainakin minulle (Annan valinnat kummallekin). Koopin kitarointi voi olla se pieni lisä, jolla sinetöi voiton (varsinkin jos itse osaa esiintyä rennommin kitaran kanssa), tai sitten ei (katotaan, kuten sankari ite varmaan sanoisi ;).

Vähän huolestuttaa tämä aika yleinen ilmapiiri, että oman suosikin ei edes haluttas voittavan. Minä ainakin haluan - Koopin idoliksi siis! Jos äänestys menee jotenkin oudosti käänteisellä logiikalla, niin se voi kostautua, samoin se, että Koop vaikuttaa etukäteen ylivoimaiselta (Iltalehden kyselyssä ym). Se lienee tänä vuonna selvää, että kakkonen jää tavallaan kolmoseksi (Pete-projekti taatusti etenee levy-yhtiössä vauhdilla, voittajaankin pitää satsata, mut toiseksi tullut joutuu ehkä odottelemaan). Ei voi ajatella niin, että levy-yhtiö tahallaan tuhoaisi Idols-voittajan - tekevät varmasti parhaansa voittajan hyväksi aikataulun puitteissa. Ja tyypistähän se on kiinni. Koop on raikas tuore tuulahdus maailmalta, ei häneen mitkään voittajakiroukset voi tarttua ;)

Kaupunki: Lappeenranta

Minä olisi tosissani halunnut kuulla suomenkieliset biisit molemmilta, kun tuo voittajalaulukin ilmeisesti lauletaan enkuksi, mut muutenhan nuo kuulostivat ihan kivoilta ei kuitenkaan mitenkään sykähdyttäviltä, mut eiköhän ne esiintyjistään saa taas voimaa nuokin laulut.

Kaupunki: Turku

leenai @ 2008-12-13, 13:25:

Finaalia pukkaa huomenna, ja täällä on ihan hiljasta ?? Ajatuksia finaalista, biisivalinnoista sun muusta? Minusta biisit on aika tasavahvoja (homma ei varmaan ratkea noihin valintoihin). Molemmilla kunnon renkutus tuomarinvalintabiisinä, molemmilla yksi tosi tunnettu biisi (Koopin Have you ever seen the rain ja Annan Fields of gold - Koopin valinnat siis klassikkoja edelleen, hän pysyy jämäkästi tyylissään :) ja yksi vähemmän tunnettu, siis ainakin minulle (Annan valinnat kummallekin). Koopin kitarointi voi olla se pieni lisä, jolla sinetöi voiton (varsinkin jos itse osaa esiintyä rennommin kitaran kanssa), tai sitten ei (katotaan, kuten sankari ite varmaan sanoisi ;).

Vähän huolestuttaa tämä aika yleinen ilmapiiri, että oman suosikin ei edes haluttas voittavan. Minä ainakin haluan - Koopin idoliksi siis! Jos äänestys menee jotenkin oudosti käänteisellä logiikalla, niin se voi kostautua, samoin se, että Koop vaikuttaa etukäteen ylivoimaiselta (Iltalehden kyselyssä ym). Se lienee tänä vuonna selvää, että kakkonen jää tavallaan kolmoseksi (Pete-projekti taatusti etenee levy-yhtiössä vauhdilla, voittajaankin pitää satsata, mut toiseksi tullut joutuu ehkä odottelemaan). Ei voi ajatella niin, että levy-yhtiö tahallaan tuhoaisi Idols-voittajan - tekevät varmasti parhaansa voittajan hyväksi aikataulun puitteissa. Ja tyypistähän se on kiinni. Koop on raikas tuore tuulahdus maailmalta, ei häneen mitkään voittajakiroukset voi tarttua ;)

Ihan kivoja biisejä muuten paitsi, että en tykkää kummastakaan tuomarien valinta  biisistä.  Kovasti odotan Koopin ensimmäistä  biisiä, hyvä laulu ja Koopin tulkitsemana varmasti upea!

Ja kyllä mä ainakin toivon, että suosikkini voittaa -eli Koop voittoon! :D Ja  oli muuten hyvin sanottu tuo, että tänä vuonna kakkonen jää tavallaan kolmoseksi -olen täysin samaa mieltä. Siis siinäkin yksi syy lisää toivoa oman suosikin voittoa...haluan nimittäin, että Koopin levy ilmestyy kuitenkin lähiaikoina eikä joskus hamaassa tulevaisuudessa.. 

Kaupunki: Lappi

Koop ois hyvä voittoon se kuullostaa ja näyttää oikealta tähdeltä :)
Tovoisin todella Koopin voittavan.
Koopin kaikki biisit mitä se on laulanut kuullostaa hyvältä tykkään ja pidän peukkuja :)

Kaupunki: Kauhajoki

KOOP!!!!!!! Meni oikeeseen osotteeseen voitto :) :) :)

Kaupunki: Hämeenlinna

Voitto meni kyllä todellakin oikeeseen osoitteeseen. Aika murskavoittokin oli vielä kyseessä. Yleensähän ne tulokset on mennyt tyyliin 57-43 tjms, tiukkaa taistelua siis mutta Koop veti tällä kertaa murskavoiton 70% äänistä.

Saakos tuosta voitosta mitään rahapalkintoa vai pelkän sopimuksen?

Kaupunki: Tampere

Näistä kahdesta oikea voitti! Kuitenkin PETE PARAS!!!!!

Kaupunki: Jyväskylä

syysmorsian @ 2008-12-14, 23:09:

Näistä kahdesta oikea voitti! Kuitenkin PETE PARAS!!!!!

Kyllä Koop oli parasta tänä vuonna ja voitto meni todellakin oikeeseen osoitteeseen ! Petestä kannata puhua mitään !

Kaupunki: Riihimäki

souri @ 2008-12-14, 23:00:

Voitto meni kyllä todellakin oikeeseen osoitteeseen. Aika murskavoittokin oli vielä kyseessä. Yleensähän ne tulokset on mennyt tyyliin 57-43 tjms, tiukkaa taistelua siis mutta Koop veti tällä kertaa murskavoiton 70% äänistä.

Saakos tuosta voitosta mitään rahapalkintoa vai pelkän sopimuksen?

emmä ainakaan suorasta rahasta oo kuullu, mutta siis sopimus tulee ja vaikkei se levy myy yhtään, niin se saa kai 30 000 kuitenkin.. jostain luin että ainaki aikasemmin on näin tapahtunu.

Kaupunki: Hämeenlinna

Sivu: 1